Garanția se soluționează la magazinul EDIL ITALY, prin repararea sau înlocuirea produsului defect.
Condițiile de garanție sunt în conformitate Legea 449/2003 și O.G. 21/1992.
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect, nedeteriorat, împreună cu accesoriile aferente, formularul de garanții, copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente / piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), produse deteriorate din cauza curățării cu substanțe improprii, nerecomandate de producător (ex. substanțe acide puternice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor etc.
Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
Garanția este soluționată în maxim 15 zile lucrătoare de la recepționarea produsului în service.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea furnizorului.
Garanția produselor de folosință îndelungată este de 24 de luni de la data cumpărării sau, după caz, mai mult, în conformitate cu specificațiile de pe site ale produsului.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc și alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igienă)
EDIL ITALY își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.
EDIL ITALY își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Edil Italy, cum ar fi: întârzieri ale furnizorilor, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majoră, conform uzanțelor legii românești.
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul; în cazul în care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
Întregul conținut al site-ului www.edil-italy.ro: imagini, texte, grafică, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date - este proprietatea EDIL ITALY și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea, fără acordul companiei, a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.